خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

بهترینهای جهان در این سایت وبلاگ؛این بار با کلی خبر و فیلم اومدم


امرور میخوام راجع به نامراتا شیرودکار بنویسم که خیلی خیلی دوسش دارم اما نمیدونم چرا علیرغم زیبایی و بازی خوبش زیاد توی فیلمها نمیارنش!

 

 

نام: نامراتا شیرودکار

معروف به: چینو

قد: 5 فوت و 7 اینچ (170 سانت)

 

نامراتا در 22 ژانویه سال 1972 در مومبای به دنیا آمد.در ابتدای جوانی به کار مدل روی آورد و در سال 1993 به عنوان میس ایندیا و میس آسیا-پاسیفیک انتخاب شد.نامراتا در همان سال در مسابقات میس یونیورس نیز شرکت نمود و مقام چهارم این مسابقات را به دست آورد. در زمان مدل بودنش یکی از 5 مدل برتر به حساب میامد.

میگن نامراتا به خاطر قیافه خیلی فتوژنیکی که داشته خیلی مورد علاقه عکاسها بوده و همچنین مورد علاقه طراحان لباس.اما تا اونجایی که ما توی اینترنت گشتیم نتونستیم که چندان عکسی نسبت به سایر هنرپیشه ها ازش پیدا کنیم.

همون مواقع خواهر نامراتا،یعنی شیلپا شیرودکار یکی از هنرپیشه های مطرح بالیوود بود و نامراتا هم تصمیم گرفت که راه خواهرش را دنبال کنه.

او کارش را در سال 1998 با فیلم نه چندان مهم هیرو هندوستانی مقابل ارشاد وارسی شروع کرد البته قبل از این فیلم در فیلمی به نام جب پیار کیسیسه هوتا هه به عنوان هنرپیشه افتخاری ظاهر شده بود.

در سال 1999 بعد از بازی در فیلم وستاو در مقابل سانجای دات در نقش سونیا به محبوبیت دست یافت.آخرین فیلم نامراتا، روک سکو تو روک لو میباشد.

نامراتا در 10 فوریه 2005 یعنی تقریبا دو ماه پیش با ماهش بابو هنرپیشه جنوبی ازدواج کرد.قبلا مطالبی مبنی بر رابطه بین ایندو بر سر زبانها افتاده بود.

                  نامراتا شیرودکار و ماهش بابو

مادهوری دیکشیت و مادهو ساپره از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی نامراتا میباشند.

اینم چند تا والپیپر از نامراتا که از ساخته های خودمه.عنایت بفرمایین.قشنگن:

 

برای بزرگ کردن عکس یا ذانلود روی کلمه دانلودزیرعکس کلیک فرمایید.محمدامین مظلومی جلالی

این دفعه ترجمه مصاحبه با سلمان خان درباره فیلم لاکی را براتون مینویسم البته با اندکی تلخیص:

بدون مقدمه میریم سراغ سوالات:

فیلم Lucky را چطور فیلمی میدونی؟

لاکی یک فیلم رمانتیک و بسیار شیرینه.در این فیلم اکشن،رمانس،کمدی و همه جور چیزی وجود داره.اما بهتر از همه فیلمنامه لاکی هست که خیلی خوبه،دیالوگها هم عالیند.سایر عوامل بصری هم عالی هستند.و ما فیلم را هم به انگلیسی و همه به زبان هندی ساخته ایم.

 

چه چیزی در مورد این فیلم هست که تو را خیلی هیجان زده میکنه؟

خوب من پسر یک نویسنده هستم و اولین چیزی که توجه من را جلب میکنه فیلمنامه است اگر ابتدای فیلمنامه را دوست داشته باشم فیلم را انجام میدم.در این مورد وقتی که من پنج دقیقه اول فیلم را شنیدم گفتم که من نه تنها در این فیلم بازی میکنم بلکه میخوام که تهیه کننده اون هم باشم.

 

این اولین بار بود که یک زن و مرد با هم فیلم تو را کارگردانی کردند.در این مورد چه تفاوتی وجود داشت؟(رادهیکا رائو و وینای ساپرو)

اونها واقعا با هم هماهنگ بودند.اگر رادیکا میومد و چیزی به ما میگفت ما مطمئن بودیم که وینای هم همون را میخواد.آنها با هم مشورت میکردند و اگر یه وقت یکی از اونها یک چیزی را بدون مشورت میگفت دیگری هم همون چیز را به ما میگفت.

 

زنان دارای احساسات شدیدی هستند.وجود رادهیکا در هنگام فیلمبرداری از صحنه های احساساتی چقدر کمک کرد؟

در واقع کمکی نکرد،وقتی که ما صحنه های احساسی را میگرفتیم اون فقط می نشست و گریه میکرد.

 

هنرپیشه های زن زیادی در بالیوود هستند،چرا تو از یکی از اونها به عنوان نقش اول استفاده نکردی؟

ما به یک هنرپیشه جدید احتیاج داشتیم.در بین هنرپیشه های ما فکر نمیکنم که هیچ کدوم مثل یک دختر بچه مدرسه ای به نظر برسند و صورت شادابی داشته باشند که خیلی متفاوت باشه.

 

چطور Sneha (هنرپیشه نقش اول زن فیلم) را پیدا کردید؟

خواهر کوچکتر من،آرپیتا،اسنها را دیده بود،وقتی که ما دنبال یک چهره جدید میگشتیم اون اسنها را پیشنهاد کرد.اون ما را به اسنها معرفی کرد،ما اون را دیدیم و باهاش قرارداد بستیم.

 

اون چطور هنرپیشه ایه؟

خیلی راضی کننده،اون شگفت انگیزه من فکر میکنم که از قهرمانان زن در این سینما خواهد بود.

 

نظرت در مورد عدنان سامی به عنوان یک آهنگساز چیه؟

اون فوق العاده است.عدنان تجارب زیادی داره،به سرتاسر جهان سفر کرده و یک آدم کتابخونه.

 

آهنگ مورد علاقه ات در این فیلم؟

سون زرا...من این آهنگ و شعرش را خیلی دوست دارم.(برای اینکه ترجمه این آهنگ را ببینید میتونید به وبلاگ پریزاد ،دوست خوب ما،مراجعه کنید.)

 

دمای هوا در روسیه خیلی پایینه،شما چطور اونجا کار میکردین؟

من هر چیزی را میتونم تحمل کنم به غیر از سرما.اونجا یک کمی سختی وجود داشت اما به هرحال کار کاره دیگه.

 

تجربه ای که همیشه با تو میمونه؟

ما روی یک سطح صاف از یخ فیلمبرداری میکردیم،بعد از سه روز متوجه شدیم که اون سطح در واقع زمین نبود بلکه سطح یخزده یک دریاچه بود،این تجربه ای جالب و در عین حال خطرناک بود.هر لحظه ممکن بود که سطح یخ بشکنه...

                                               *********

در مورد اسنها اولال هنرپیشه جوان این فیلم باید بگم که چون خیلی شبیه آیشواریا رای هست عده ای اون را با آیش مقایسه کردن.خود اسنها در این مورد گفته که این مقایسه عادلانه نیست چون که آیش تجارب زیادی در سینما داره در حالی که خودش یک تازه وارد محسوب میشه.البته در این مورد حق داره.

اون از اینکه در اولین تجربه اش با یک سوپر استار بازی کرده واقعا خوشحاله و  میگه در هنگام بازی در این فیلم سلمان خیلی کارها را براش راحت میکرده.





 واماحالانوبت میرسه به چندعکس ازبازیگری که خیلی به دایی من شباهت دارد وهمه این بازیگرهندی
رادوست دارند.

با عرض سلام.این هم از اولین آپدیت بنده  در سال 1384:

اول از همه در مورد رای گیری جوایز زی باید بگم که حدس خیلی از بچه ها درست بود.البته پیش بینی های سیما جون از همه به واقعیت نزدیکتر شد.البته قرار بود که بنده قبل از برگزاری مراسم و اعلام برنده ها آمار گیری و درصد گیری کنم اما حالا که مراسم برگزار شد و برنده ها معلوم شدن درصد گیری حال نمیده.فقط بگم که جایزه سیما پیش ما محفوظه تا سال بعد فقط راستش خودم هم نمیدونم که این جایزه چیه.

 

شاهرخ و فرح خان وقتی فهمیدند که مدرسه ای به نامJarimari Urdu  در شهر کرلا در غرب هندوستان در وضعیت نامساعدی به سر میبره تصمیم گرفتند به این مدرسه کمک کنند.این مدرسه که 618 دانش آموز از کلاس اول تا چهارم را شامل میشه نه نیمکت داره و نه برق.شاهرخ و فرح به این مدرسه کمکهای شایانی کرده و در خرید میز و نیمکت و رساندن برق به آن تلاش میکنند.

 

از دیگر خیرخواهان امسال ویوک اوبروی هست.ویوک پس از دیدار یک روستای سونامی زده تصمیم گرفت که به یک ماهیگیر سیل زده که همه چیزش را از دست داده بود کمک کنه.ویوک 90 قایق تعمیر شده و 15 قایق نو و 400 تور ماهیگیری به این ماهیگیر هدیه کرد.آفرین به ویوک خوشم اومد.ایول.

 

عجب روزگاری شده.هنوز دو تا آپدیت از خبر عروسی خصوصی دارمش دارشان نگذشته که خبر رسیده که دارمش و همسرش میخوان از هم جدا بشن.دارمش و همسرش بیندیا در 27 فوریه در معبد Arya Samaj ازدواج کردند.قابل توجه شما که دارمش و همسرش قرار بوده که 10 سال پیش با هم ازدواج کنند و این ازدواج هم قراری بوده که بین والدین این دو زوج گذاشته شده بود.وقتی علاقه واقعی در کار نباشه همین میشه دیگه.پدر و مادرها بیشتر دقت کنن لطفا.

 

تعداد زیادی از هنرپیشه ها از بعد از نشون دادن خودشون در بالیوود تصمیم میگیرند که یه سری هم به سینمای جنوب بزنند.اخیرا آمیشا پاتل،سمیرا ردی و کاترینا کائیف در سینمای جنوب ظاهر شده اند و حالا نوبت مالیکا شراواته که در جنوب هم خودی نشون بده.



من امده ام وای وای!!!!

خدا بروزتان نیاره یک دندانه عقلی جراحی کردم که شاهرخم درد

کمرش هیچ بود!

در مورد مطلب کاجول

Kajol

 هم از همه کاجول دوستان من الجمله خودم! حلال

بودی میطلبم خودمم نمیدونم چرا اونطوری نوشتممثل دوداس که نفهمیده

برای پارو نامه نوشت شدم! الان که میخونم میبینم اگه اینرا تو بلاگ

کسی دیده بودم همان میشد که سره لوک خوش شانس شد! میدونید منم

خیلی بپر بالا بپر پائین بودم انقدر همه گفتند سبک و ال و بلی! که من

بهم قبولانده شد این کارها سبک بازیه! نه بابا من هنوزم شادم! اما من را

ببخشید خیلی بد نوشته بودم لحنم بد بود

Kajol

سونیا و سمیه مخصوصا از شما

۲ نفر عذر میخواهم نمیدونم وای ببخشید دیگه! اما تا ابد بگم این را انکار

نمیکنم کاجول خیلی بد میخنده!

ایندفعه یک خبر درباره مونا و ۲ مصاحبه در باره یه ۳ شایعه اطراف پریانکا و

صیفعلی و شاهرخ خان دارم همین!

راستی این ماه تولد اکشی خانایه گلم و رانی عزیز و اجی دوگان گل

بود تبریک و تهنیت عرض میکنم!

 

جسی و شاهرخ خان!

 

جسی (مونا) بعد از تسخیر میلیونها بیننده در

 کانال سونی

با سریال جذاب جسی جه سی گوی نهین

(مثل جسی کسی نیست)

حالا تصمیم دارد جا پائی هم در بالیوود باز کند

اما برای پذیرفتنش

میگوید که احتیاج زیادی به شاهرخ خان دارد تا

در فیلمی

بزرگ شود!!!!

 

او میگوید: من واقعا پسر کیمیا را تحسین میکنم زیرا بدون هیچ کمک

و پدر خوانده ای وارد سینمایه هند شد و با استعداد و محنتش به اینجا

رسید من امیدوارم همانطور که به تمام بازیگران زن کنارش کمک کرده

منهم بتوانم از افسون و دلربائی اشکمک بگیرم !

امیدوارم به نمایندگی از من و سیما این حداقل به ارزویش برسه!

 

پریانکا چوپرا و اکشی کومار باهم؟؟؟

 

ایا شما بصورت جدی با اکشی در پیوندید؟

هیچ حقیقت ندارد ما باهم در ۴ فیلم همبازی بودیم(انداز / اعتراض

موچهسه شادی کاروگی /وقت) و این ۴ فیلم

تنها چیزی است که مارا بهم پیوند داده ما حتی دوستان صمیمی

 نیستیم فقط همکاریم! و این خیلی زشت است که تا باکسی بازی

کنی به او پیوند بخوری(ایشان شخصیت قبلی اکشی کومار را یاد

اور شدند!) اکشی یک مرد متاهل است و کاملا مجنون خوانوادهاش

است این احمقانه است که با کسی رابطه داشته باشی که خوانواده

اش تمامی اطرافش را گرفته باشندممنون میشوم اگر این حرفها را قطع

کنند من عصبانی میشوم که بمن تهمت بهم زدن خانوادهیه خوشی

را بزنند!

 این ۴ فیلم فقط شما را کنار هم نگه داشته ؟

من نمیدانم این شایعات از کجا امده؟ ما حتی دونفری باهم دیده

 نشدهایم و جائی باهم ظاهر نشدیم ما باهم حتی دوست نیستیم!

وقتی کارمان تمام میشود من به خانه خودم میروم و اکشی هم حتما

همین کا را میکند!

ظاهرا میگویند اکشی گریمور شما را کتک زده این صحت دارد؟

ارایشگر من کنار شما نشسته از او بپرسید که اصلا همچین اتفاقی

رخ نداده فقط اکشی به گریمور من گفت میتوانستی او را زیباتر هم

درست کنی او تا بحال با کسی کتک کاری نکرده چه برسد بخاطر من!

فکر میکنید چرا شایعات دنبالتان است؟

نمیدانم از فیلم انداز شروع شد ما ۲ دختر زیبا و شایسته هر دو نقش

افرینی کردیم نمیدانم چرا فقط به من شایعه بستند( ما که میدانیم!

میتونه بره کارهاش را تو اعتراض و انداز با اکشی ببینه شاید دلیلش

رابفهمه!)

 

 

صیفعلی خان معتاده؟؟؟

 

 

میگویند شما مواد مخدر مصرف میکنید ؟

واقعا؟؟؟ من نشنیده بودم چه با حال!!!! کلی میخندد! مام بخندیم ها ها ها

 من حتی سیگار نمیکشم (ای پسرم شاهرخ یاد بگیر)مشروبم تقریبا

نمیخورم(ای نوه جان سالو یاد بگیر!) البته من معتاده شدیدم اونهم به

کافئین قهوه فوری!من بخودم افتخار میکنم که بعد از ۱۵ سال سیگار

کشیدنم را ترک کردم(شاهرخ حواست با صیفه؟) سیگار کشیدن عادت

کثیفی است(ای شاهرخ هیهات!) من حالا دیگه میتونم برم نفس

ازادانه بکشم و مزه هوا را احساس کنم نیکوتین کاملا مثل هروئین ادم

را داغون میکند من خیلی ضعیف شدم و سختی کشیدم تا ترکش کردم

انوقت حالا بمن میگویند معتاد؟؟؟؟

 Saif Ali Khan

شایعه دیگر اینکه تو میخواهی قهرمان شماره یک بالیوود شوی؟

اه این یکی دیگر اصلا نه! من ترجیحا اینکار را به شاهرخ و عامر سپردم

و ترجیح میدهم منهم کنارشان جزوی از پیروزیشان باشم مثل کال هونا هو

دلچاهتاهه و پارام پورا

 

 صیفعلی خان در ۳ جمله؟

غیر قابل پیش بینی است/مهربان است/ از روی احساس زندگی میکند

 

شاهرخ خان و  والدینش ؟؟؟

Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
 

ایا واقعا کیمیا مادر حقیقی شماست؟

من نمیدانم چرا سعی دارید اینرا انکار کنید؟ معلومه که هست او

مرا بزرگ کرده برایم زن گرفته اینهمه به گردن من حق دارد لب تر

کنم شادی را هم برایم میگیرد اما من چون کوی میل گهیا دوست ندارم

و شادی تو جهیزش کوی میل گه یا است شرمنده من این عروسی را انکار

میکنم!

امیدوارم لذت برده باشید اینم۲تاعکس که باهاش کیف کردم گفتم شاید

شمام کیف کنید! کاجول دوستهام من الجمله خودم! من را ببخشند

 

 

تا بعد میسپارمتان دست مهربانترین کسمان خداوند مهربان بای بای-محمدامین مظلومی جلالی-منتظرنظرهای شمامی باشد.


 خواهش می کنم اول نظرو...بدهید و بعد برای ادمه دادن صفحات ورفتن به صفحه بعدی ازآرشیواستفاده کنید.

            تمام حقوق این سایت محفوظ می باشدوهرگونه
           کپی برداری ازاین سایت و وبلاگ ممنوع می باشد.
            مگر با اجازه سازنده این وبلاگ محمدامین مظلومی
           جلالی-به کسانی که متخلفان رابه من معرفی کنند؛۵
            پنج میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. 


 آخه این انصافه من این همه براتون مینویسم

 ولی شما یه کلمه نظر نمیدین 

 اگه نظرندی با مشت میزم تو چشمت              

از بچه هایی که نظردادن تشکر میکنم بازم از این کارا بکنین     
                   محمدامین مظلومی جلالی

خوب امروز سایت وبلاگمو آژدت کردم حتماْ قسمت آرشیو رو ببینید چون این دفعه خیلی توپه نظرات زیادی هم دیدم خیلی ممنون بازهم اینجا و اونجا نظر بگذارید.متشکرم.

*
*
*
*
*
*