خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

سی دی و دی وی دی فیلم های ایرانی و خارجی و هندی با قیمت متفاوت

 شما می توانید سی دی ها و دی وی دی فیلم های ایرانی و خارجی و هندی را با قیمت متفاوت از ما بخواهید.

قیمت هر حلقه سی دی: 5000 ریال     یک فیلم (دو سی دی) ۱۰۰۰۰ ریال

بزودی لیست فیلم ها را در اینجا می گذارم.

هر فیلمی را که بخواهید چه قدیمی چه جدید ظرف یکی دو روز برای شما پیدا می کنیم و حداکثر سه روز پس از سفارش شما سی دی مورد نظر توسط مامور پست به منزل شما آورده خواهد شد و می توانید آنرا مشاهده کنید.

بزودی پس از زیاد شدن سفارشات یک وب سایت جداگانه برای خرید فیلم خواهم ساخت.

خواهش می کنم نظر و پیشنهاد و انتقاد خود را مطرح کنید همان طور که این طرح توسط یکی از دوستان عزیز به من پیشنهاد شده بود و من آنرا پذیرفتم و اکنون هر فیلمی را که می خواهید می توانید سفارش بدهید.

نظر یادتون نره *** آیا از ما فیلم می خرید؟

خواهش می کنم با نظرات قشنگ خودتون ما را خوشحال کنید تا بازم طرح جدیدی بسازم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی 1 فروردین 1387 ساعت 20:12 http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
عید شما مبارک و میلاد آخرین پیامبر مهر و رحمت را خدمت شما و همه تبریک عرض میکنم با آخرین آپ در خدمدتون هستم.
التماس دعا

برای سلامتی و شادی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید.

علیک السلام
عید شما و میلاد آخرین پیامبر بر شما و همه تبریک عرض می کنم.
همین الان برات نظر گذاشتم تو وبلاگت
موفق و موئد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد