خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

۵ میلیون ریال برای شما فقط کافیه که...

 ***۵ میلیون ریال برای شما فقط کافیه که...***

 اگه یادتون باشه قبلاْ بهتون گفته بودم (اوایل ساخت این سایت و وبلاگ)که هرکس 

 یک نظر بده ۵ میلیون ریال می گیره برای همین چند ماه نتونستم این سایت رو آپدت کنم

 آخه جایزه ها رو آماده می کردم که خوشبختانه همه آنها به دست شما عزیزان (کسانی که 

 نظر داده بودن) رسید و خدا را شکر که بدست همه آنها رسید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 در آینده ای نه چندان دور سعی می کنم برای شما بازهم از این مسابقه ها بسازم.

به زودی بازهم آپدت می کنمِ‌؛آخه دارم یک پست جنجالی براتون آماده می کنم که قولشو به شما داده بودم.

 به همین زودی رفتم اما باز برمی گردم و به قولم عمل می کنم چون به شما قول داده بودم که اگر تعداد نظرات بالا رفت براتون موضوعات جالبی می ذارم.