خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت

دنیا دیگه مثل تو نداره }
 
آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت...
بهتراز آهنگ اول که با افکت هست ( 7رای، 70%)
شبیه اون هست،زیاد فرقی نمیکنه ( 1رای، 10%)

مزخرفه میگم چرا صداش افکت داره ( 2رای، 20%)

 

از اونایی که در نظر سنجی شرکت کردند خیلی ممنونم و منتظر پیام من باشند.

راستی از اینکه این قدر واقع بینانه نظر میدین خیلی متشکرم

نظر واقعی خود را بنویسید؛نترسید من ناراحت نمیشم.هر سایت و وبلاگی عیبهایی داره شما هم منو کمک کنید تا عیبهایم را پیدا کنم و این وب سایت مثل خونه شما بشه.

خواهش می کنم نظر بدین و در نظر سنجی که در پایین سمت چپ هست شرکت کنید.

شما اگه سایت یا وبلاگ دارید بهتر می تونید حس منو هنگام خوندن نظراتتون بفهمید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره 18 بهمن 1385 ساعت 02:57 http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام

خیلی باحاله وبلاگت

من اپم بدو بیا منتظرتم
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد