خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

نظر چند تا از دوستان و منتظر یک مسابقۀ جدید و توپه دیگه باشید.

بازهم سلام

از اینکه نظر میدید خیلی ممنونم.

عید نوروز هم نزدیکه،سعی می کنم یک مسابقۀ توپ پیدا کنم و جایزش هم خیلی توپه

دانلود آلبوم جدید دیجی محمدامین که برای اولین بار از وب سایتش پخش خواهد شد که بزودی پخش می شود.

اگه کسی می تونه بامن همکاری کنه و مسابقه درست کنه تو قسمت نظرات بهم بگه.

*****

نظر چند تا از دوستان:

--------------------------------

جواب سمنو:

از شما خیلی ممنونم که به من کمک کردی.

--------------------------------------

سلام، یه ایرادی که داره اینه که سوتی زیاد داره!!!!

آخه god bye چیه!!!! اونی که منظور شماست اینه : Good Bye


اینم نظر. معذرت میخوام.اگه اینو accept کنی که تو نظرات باشه معلومه که منو نبخشیدی. accept اش نکن تا بفهمم منو بخشیدی !!!
xboy

---------------------------------------------

جواب : xboy

سلام دوست عزیز از اینکه نظر دادید خیلی ممنونم،بازهم نظر بذار.نترس من ناراحت نمیشم و انتقاد پذیرم و از اینکه نظر واقعی خود را دادید خیلی متشکرم برای همین نظرتون رو تایید کردم تا بازهم نظر بدی و بفهمی که من به نظرات شما احترام می ذارم،پس بازهم نظر بده،متشکرم.

بهترین سایت برای آپلود و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ و فیلم و...

بهترین سایت برای آپلود و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ و فیلم و...

سلام؛چند آهنگ و موزیک ویدیو دارم می خوام اینجا بذارم اما چون زیادند وقت آپلودشون زیاد هست شما نمی تونین کمکم کنید که اونا رو هر چه سریع تر آپلود کنم.

در نظر سنجی هم شرکت کنید که در پایین صفحه سمت چپ هست و لینک وب سایت منو هم تو وبلاگتون بذارید و نظر هم بدهید.متشکرم.

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت

دنیا دیگه مثل تو نداره }
 
آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت...
بهتراز آهنگ اول که با افکت هست ( 7رای، 70%)
شبیه اون هست،زیاد فرقی نمیکنه ( 1رای، 10%)

مزخرفه میگم چرا صداش افکت داره ( 2رای، 20%)

 

از اونایی که در نظر سنجی شرکت کردند خیلی ممنونم و منتظر پیام من باشند.

راستی از اینکه این قدر واقع بینانه نظر میدین خیلی متشکرم

نظر واقعی خود را بنویسید؛نترسید من ناراحت نمیشم.هر سایت و وبلاگی عیبهایی داره شما هم منو کمک کنید تا عیبهایم را پیدا کنم و این وب سایت مثل خونه شما بشه.

خواهش می کنم نظر بدین و در نظر سنجی که در پایین سمت چپ هست شرکت کنید.

شما اگه سایت یا وبلاگ دارید بهتر می تونید حس منو هنگام خوندن نظراتتون بفهمید.

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره

نظرات ۱۰ نفراول در مورد آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت

دنیا دیگه مثل تو نداره }
 
آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره با صدای اصلی بنیامین بدون افکت...
بهتراز آهنگ اول که با افکت هست ( 7رای، 70%)
شبیه اون هست،زیاد فرقی نمیکنه ( 1رای، 10%)

مزخرفه میگم چرا صداش افکت داره ( 2رای، 20%)

 

از اونایی که در نظر سنجی شرکت کردند خیلی ممنونم و منتظر پیام من باشند.

راستی از اینکه این قدر واقع بینانه نظر میدین خیلی متشکرم

نظر واقعی خود را بنویسید؛نترسید من ناراحت نمیشم.هر سایت و وبلاگی عیبهایی داره شما هم منو کمک کنید تا عیبهایم را پیدا کنم و این وب سایت مثل خونه شما بشه.

خواهش می کنم نظر بدین و در نظر سنجی که در پایین سمت چپ هست شرکت کنید.

شما اگه سایت یا وبلاگ دارید بهتر می تونید حس منو هنگام خوندن نظراتتون بفهمید.