خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

بازهم اومدم این بار با خبر و عکس و...همه بازیگران دنیا..........


بازهم سلام
نمی دونم چرا هر چی می نویسم؛بازهم نظر نمی دهید.حداقل بگید سایت وبلاگ ما خوبه که من خوشحال بشم دیگه
اگه هم مزخرف باشه بگید تا فکری به حال خودم بکنم دیگه
اگه دقت کرده باشید از همون اولا گفته بودم در این سایت
وبلاگ خبروآهنگ و شعروسرگرمی و...ایارنی خارجی هندی
و...همه چیز می ذارم؛الان من هم چند سایت از بازیگران
مختلف جهان به شما معرفی می کنم و شما هم در عوضش 
(خواهش می کنم)نظر بدید؛آفرین ممنون میشم
مگه نمی خواهید باز هم بنویسم پس خواهش می کنم نظر بدین
خوب حالا زیاد صحبت نکنم بریم سراغ سایت و وبلاگها
هرکی مهران مدیری رو دوست داره بیاد۲
این بازیگر ایرونی هم جوونه اما همه می شناسیدش

این هم چند تا عکس با حال از بازیگران هندی

آمیتا باچان
آمیتا باچن

این هم بازیگری که خیلی دوستش دارم بخاطر همون دیوانگی
آجی دیوگان
این هم آواره مجنون دیوانهُ ما؛آکشی کومار
آکشی کمار

خوب این هم از این
منتظر ما باشید چند روز دیگه بازهم براتون می ذارم.
نظر فراموش نشه خواهش می کنم؛نوکرتونم
اگه نظر دادید قول میدم زود این سایت ووبلاگ رو آپدت کنم وگرنه...
راستی دلم می خواد در مورد فیلم های جدید هم حرف بزنم اگر موافقید حتماْ تو قسمت نظرات بگید یا برام ایمیل بفرستید چون حرفهای زیادی واسه گفتن دارم.
خوب دیگه تا چند روز دیگه شما رو بخدا می سپارم
خوب تا بعد خدا یارونگهدارتان
bay
bay


خوب باز هم سلام؛امروز باز هم این سایت ووبلاگ را آپدت کردم اما خواهش می کنم یه دونه نظر بدین دیگه تا بیشتر بنویسم حالا که نظرات کمی بیشتر شده اما از دستتون ناراحت هستم.آخه امروز دیدم آمار سایت و وبلاگ من بیشتر از ۱۰۰۰داره میشه اما فقط تعداد کمی نظر دادن.خلاصه امروز باز هم براتون می نویسم و...اما خواهش می کنم
نظر بدهید آفرین جون هرکی دوست دارید حداقل یک نظر یدید؛آفرین نوکرتونم.

       یک وبسایت و وبلاگ جدید را اینجا ببینید؛کلیک کنید.   

خوب این هم چند تا عکس حتماْ ببینید؛امیدوارم ازشون خوشتون بیاد؛خواهش می کنم نظر هم بدین تا خوشحال بشم

لاله اسکندری

این زن حرف نمی زند 

لئوناردو دی کاپریو

هنرمندان

سایه روشن

اثیری

حدیث فولادوند

نیکی کریمی

نیستان

مانی و ندا

هدیه تهرانی

صورتی

ملاقات با طوطی

سیندرلا

شام آخر

پاورچین

خاکستری

افتتاحیه جشنواره

لیلا حاتمی

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار

یازده سپتامبر

ابراهیم حاتمی کیا

هانیه توسلی

امین حیایی

آناهیتا همتی

منتظر عکس ها وخبرها و فیلمها و... بعدی باشید؛البته هر وقت دیدم تعداد نظرات زیاد شد برای شنا دانلود فیلم و موزیک ویدیو و... می ذارم فقط کافیه نظر بدید چیزی که از شما کم نمیشه.

 


بازهم سلام و کوفت  و زهرمار
آخه چرا نظر نمی دید با اینکه هر روز این سایت و وبلاگ آپدت و بروز میشهیه دونه نظر هم بدین دیگه؛اگه این سایت ووبلاگ من مزخرفه که عوضش می کنم یا اصلاْ در اینجا رو تخته می کنم و اگه خوبه بگید تا بهتر بنویسم تازه من هم برنامه های زیادی برای شما دارم؛مثل:
دانلود فیلم و آهنگ و...
دیدن فیلم و آهنگ و...
خبرهای جدید در مورد بازیگران ایرانی و خارجی و هندی
عکس و پس زمینه و کاغذ دیواری و...
موضوعات مختلف
خوانندگان و بازیگران قدیمی و جدید
ایرانی خارجی هندی
توضیح در مورد فیلمها و آهنگ های متنوع
معرفی برنامه ها و آوازها و فیلمهای جدید
هرچی دلتون بخواد.....................
فقط کافیه دستور بدید
و اما
پس خواهش می کنم نظر بدید تا همهُ اونایی که گفتم در اینجا بذارم وگرنه دیگه چیزی نمی نویسم.اگر هم به چیزی احتیاج داشتید حتماْ بگید؛ فیلم - آهنگ - خبر - عکس و هرچی دل شما بخواد.
باور کنید اگه ببینم تعداد نظرات داره بیشتر میشه بخدا به شما قول میدم بهترین چیزها رو در سایت و وبلاگ خودم بذارم.


    تا آنروزی که ببینم تعداد نظرات بیشتر شده god bay