خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

می خوام از اول شروع کنم

سلام به تمام شما دوستای گل

 

خواستم ببینم آخرین پستم رو کی نوشته بودم که دیدم یک سال و یک ماه پیش بروز کرده بودم.

 

اما از این به بعد...

می خوام از اول شروع کنم

 

من از فردا یا پس فردا (حداکثر سه روز دیگر) این وبلاگ رو آپدیت می کنم و روح تازه ای بهش میدم.



راستی لطف کنید بگید که این فونت و اندازه متن مناسب هست؟

می خوام بیشتر وقتها متن هامو اینجوری بنویسم اگه خوب نیست بگید تا فونت و اندازه رو عوض کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد